Soldiers Forum
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.
Soldiers Forum

skriv dine meninger
 
IndeksLatest imagesSøkBli MedlemLogg Inn

 

 prat om alt dere vil;)

Go down 
AvInnlegg
Peter
Admin



Antall Innlegg : 9
Join date : 30.11.2008
Age : 37

prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: prat om alt dere vil;)   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Des 03, 2008 12:55 am

ingen ting for stort.
ingen ting for lite.

Pour your heart out cheers
Til Toppen Go down
http://www.soldiers.no
JayV
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: Gamingweekend   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeTir Jan 13, 2009 2:43 am

Heisann, jeg kunne tenkt meg å arrangere en gamingweekend en aktuell helg, med konkurranser på storskjerm, brett- og kortspill, spillkonsoller (Xbox, PS etc) og LAN. Kunne for eksempel ha tatt det en skoleferiehelg på en skole, eller et annet egnet sted, med plass til mange ivrige gamere Wink
Hvis du er interessert, har erfaring, ønsker å bidra, eller bare synes det hadde vært kult, kan du svare på denne tråden, sjekke gruppa på Facebook eller gjerne sende meg en melding.

- Jon Vegard, 45 85 14 34 Very Happy
Til Toppen Go down
Peter
Admin



Antall Innlegg : 9
Join date : 30.11.2008
Age : 37

prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeTir Jan 13, 2009 6:02 pm

JayV skrev:
Heisann, jeg kunne tenkt meg å arrangere en gamingweekend en aktuell helg, med konkurranser på storskjerm, brett- og kortspill, spillkonsoller (Xbox, PS etc) og LAN. Kunne for eksempel ha tatt det en skoleferiehelg på en skole, eller et annet egnet sted, med plass til mange ivrige gamere Wink
Hvis du er interessert, har erfaring, ønsker å bidra, eller bare synes det hadde vært kult, kan du svare på denne tråden, sjekke gruppa på Facebook eller gjerne sende meg en melding.

- Jon Vegard, 45 85 14 34 Very Happy


utrolig kult initiativ.. afro

har du tenkt noe plass??
Til Toppen Go down
http://www.soldiers.no
JayV
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: Gamingweekend+LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 12:43 pm

Kunne godt tenkt meg et klasserom på en skole, med kjøkken og internettforbindelse. Muligens Oasen Skole AS, evt SUS for å få med flere folk.
Til Toppen Go down
Ruben
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 8:24 pm

Høres fet nok ut det. Kanskje jeg melder meg påWink
Til Toppen Go down
Peter
Admin



Antall Innlegg : 9
Join date : 30.11.2008
Age : 37

prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 10:15 pm

JayV skrev:
Kunne godt tenkt meg et klasserom på en skole, med kjøkken og internettforbindelse. Muligens Oasen Skole AS, evt SUS for å få med flere folk.


Foreslår isåfall oasen skole, i salen der..

tenkte du at det var du som hadde ansvar for alt,
eller hadde det vært en idè at det blir et "soldiers LAN" som du har hovedansvar for?

ikke meninga å stjele greia di Smile
Til Toppen Go down
http://www.soldiers.no
JayV
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: PC&KonsollLAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Jan 14, 2009 11:26 pm

Peter skrev:
Sitat :
Foreslår isåfall oasen skole, i salen der..

tenkte du at det var du som hadde ansvar for alt,
eller hadde det vært en idè at det blir et "soldiers LAN" som du har hovedansvar for?

ikke meninga å stjele greia di Smile

Soldiers LAN kunne lett ha arrangert det, hovedsaklig derfor jeg skrev på dette forumet Razz
Menneh ja, Oasen gymsal? Er det internettforbindelse der? Det kan være greit at vi har en viss tilgang til nettet hvert fall.

I tillegg bør vi ha mulighet til å "sove" på stedet, (evt ha brannvakter), fordi man blir utrolig sliten av å ikke sove Wink Holder ikke ut mer enn til neste morgen da! Kan også være at vi blir en god gjeng der, med tanke på om vi har plass til alle, (og for så vidt også med hensyn til ventilasjon og støynivå, (hater useriøse skrikerunger på gamingLAN QQ).

Tenker også at vi snakker mer enn kun PClan, slik at det blir mulighet for andre konsoller også, slik som for eksempel XBOX, Playstation og Nintendo. Kan det funke?
Til Toppen Go down
Peter
Admin



Antall Innlegg : 9
Join date : 30.11.2008
Age : 37

prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 5:07 pm

Jeg har tro på at dette kan bli heilt king..
Men jeg tenker at det beste hadde vært hvis du hadde det totale ansvaret, siden det virker som du har tenkt litt på åssen dette skal bli..

Men du må bare kjøre på å spørre om hjelp..
jeg har nevnt det for Lars, men kan prate mer med han om det med tanke på plass og tid å sånn.

høres det bra ut?? pig
Til Toppen Go down
http://www.soldiers.no
Godspark
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeMan Jan 19, 2009 10:43 pm

Jeg kunne gjerne tatt hovedansvaret for happeningen ja.
Hvis det evt er snakk om å ha det på Oasen Skole, vet du hvem som må kontaktes da?
Til Toppen Go down
Godspark
Gjest




prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: LAN   prat om alt dere vil;) Icon_minitimeOns Jan 21, 2009 3:00 pm

[quote Godspark]Jeg kunne gjerne tatt hovedansvaret for happeningen ja.
Hvis det evt er snakk om å ha det på Oasen Skole, vet du hvem som må kontaktes da?[/quote]

Glemte å si at det er fortsatt Jon Vegard som skriver Wink
Til Toppen Go down
Sponsored content





prat om alt dere vil;) Empty
PosteTema: Re: prat om alt dere vil;)   prat om alt dere vil;) Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
prat om alt dere vil;)
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Soldiers Forum :: Diverse-
Gå Til: